Nou Projecte Industrial – Juntes de dilatació

Publicat: Divendres, 21 març, 2025


A Duinsa estem orgullosos i orgulloses de presentar el nou projecte claus en mà per a un client habitual del sector industrial. Es tracta d’una obra de gran envergadura amb una superfície total de 8.000 m², dels quals 4.000 m² corresponen a edificació. Aquest projecte reafirma el nostre compromís amb l’excel·lència en execució i la implementació de les tecnologies més avançades en construcció.

Juntes de Dilatació

Un dels darrers passos executats en la urbanització ha estat el paviment de formigó de 20 cm amb armadura, ideal per a tràfic pesat com el d’indústries químiques. La seva durabilitat i resistència són fonamentals per a garantir la longevitat de la infraestructura, tenint en compte les exigències del sector industrial.

Degut al volum de treballs realitzats, la pavimentació s’ha realitzat per fases, per tal de coordinar l’activitat dels industrials a l’obra. Aquesta organització ha requerit l’ús de la tècnica de juntes de dilatació, una solució eficient que ha permès lligar les diferents fases de l’obra sense que es generessin patologies estructurals com fissures o desalineacions.

A més, l’obra ha inclòs una complexa xarxa de aigües pluvials i aigües residuals, amb dipòsits de retenció i vàlvules de control que actuen en situacions d’embassament o quan es produeixen fortes precipitacions. Aquesta infraestructura és essencial per a garantir un bon drenatge i evitar possibles problemes de saturació o inundació en el futur.

Tornar a notícies